Щоб одружитися, розлучитися, змінити прізвище,зареєструвати народження дитини чи передати спадщину жителям сіл та громад Тернопільщини більше недоведеться їздити до райцентрів і стояти у чергах. Усі ці функції ДРАЦСів до 2023 року передадуть органам місцевого самоврядування. Крім того, в області мають запрацювати сільські нотаріуси. Проте, наразі не вдається знайти фахівців, які б відповідали усім вимогам. Тому, представники обласного управління юстиції спільно та голови громад просять законодавців переглянути ці вимоги.
-Сьогодні дійсно дуже важко знайти нотаріусів, які б могли працювати у сільській місцевості, бо у селах немає фахівців, які б відповідали визначеним критеріям. Зокрема, людина, яка претендує на цю посаду, повинна мати вищу юридичну освіту, досвід роботи за фахом щонайменше 3 роки та пройти рік стажування в Головному управлінні юстиції. Вважаємо, що людині було б достатньо юридичної освіти і лише 2 місяці стажування,- каже начальник Головного управління юстиції в Тернопільській області.
Перспективи розвитку юридичних послуг у об’єднаних громадах розглядали на засіданні регіональної платформи з розвитку місцевого самоврядування. Захід відбувся за ініціативи Тернопільського регіонального відділення Асоціації міст України.