В одному з тернопільських супермаркетів чоловік купив продуктів майже на дві тисячі гривень. У чеку серед переліку усіх продуктів побачив зайвий товар на суму триста гривень.
Пан Микола як зазвичай пішов за продуктами до супермаркету, обрав усе необхідне й підійшов до каси. Продавчиня заклопотано переставляла товар.
– У мене було понад двадцять позицій товару. Вона швидко усе пробивала, важила. Я помалу складав в сумку. Бачу на чеку уже за півтори тисячі, а потім одразу на триста більше. Та продавчиня передала торбинку з яблуками, я забрав, розрахувався і відійшов від каси.
З величезною торбою, розповідає чоловік, поспішив до автобуса. Вдома розклав товар і глянув до чеку.
– Виявилося, що я купив цукерків Джек аж два кілограми на 278 гривень. Здивувався, їх не вибирав і в сумці немає.
Пан Микола одразу зателефонував на гарячу лінію супермаркету. Там йому пояснили, що у такому випадку, можна з чеком прийти в магазин, де за камерами спостереження підтвердять або спростують купівлю того чи іншого продукту. У разі пробиття зайвого товару, гроші повернуть.
Та в самому супермаркеті не одразу зметикували, що робити у такому випадку.
– Спершу підійшов до охоронця, аби покликав менеджера. Закім пояснив йому навіщо, минуло декілька хвилин, потім те саме пояснював головній касирці, яка сказала чекати на адміністратора.
Через 10 хвилин, розповідає пан Микола, підійшла жінка, не представившись, запитала грубим тоном:
– Це ви чимось не задоволені?
– Так, – кажу. У моєму чеку зайвий товар, я його не купляв, – відповідаю спокійно.
– Такого не може бути, – переконує.
Чоловік показав чек, розповів, що зареєстрував скаргу, і йому сказав консультант з головного офісу, що потрібно переглянути на камері відеоспостереження. Тоді працівниця супермаркету таки пішла перегляди запис.
Пан Микола чекав ще 10 хвилин. Згодом вийшла працівниця.
– Вам пробили замість яблук цукерки, – каже.
– А яблука стільки ж коштують, як цукерки? – запитую.
– Ні, – відповіла, і пішла до каси.
На касі, розповідає чоловік, продавчині робили повернення і шепталися як так помилилася касирка однією цифрою в кінці і замість двох кілограмів яблук зважила два кілограми цукерок на суму майже триста гривень.
У результаті пану Миколі повернули різницю – 215 гривень і навздогін «Вибачайте». Через те «вибачайте» чоловік не захотів вказувати назву супермаркету. Хоче лиш застерегти інших покупців, перевіряти чек після покупки. Інакше, каже, поплатимось грішми й часом.
Фото з вільних джерел