З 1 жовтня по 31 грудня спеціалісти відділу квартирного обліку та нерухомості Тернопільської міської ради проводитимуть перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку. Захід здійснюватимуть у відповідності з пунктом 25 “Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень”.
Для поновлення облікових даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно подати в відділ квартирного обліку та нерухомості (вул. Листопадова, 6, кабінет 24) наступні документи:
- Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (форма№3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.
- Довідка з місця роботи про працевлаштування (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.
- Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року), для осіб, які не поновляли облікові дані до 01.01.2013р.», – прес-служба Тернопільської міської ради.
Графік роботи та прийому громадян:
Понеділок – четвер: 8.00 – 17.15 год.
п’ятниця: 8.00 – 16.00 год.
Обідня перерва: 13.00 – 14.00 год.
підготувала Людмила Маліброда