Якщо тарифи на проїзд не підвищити, працювати не зможемо, – перевізники Тернополя

У Тернополі планують підвищити вартість проїзду у маршрутному таксі та тролейбусах. Сьогодні проїзд у маршрутці тернополянам обходиться у 5 гривень, у електротранспорті – 4 гривні. За умови підвищення тарифів на послуги перевезення тернополянам довдеться сплачувати 6 гривень у тролейбусі і 8 гривень у маршрутному таксі.

 

Розрахунки щодо вартості проїзду в електротранспорті були опрацьовані і подані на розгляд міського голови Тернополя Сергія Надала. Для прийняття остаточного рішення стосовно підвищення тарифів перевізники зустрілися для обговорення з громадськістю міста.

 

Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради Ігор Мединський каже, підвищення тарифів необхідне. Адже потрібно виплачувати заробітну плату, через недофінансування бюджету із 197 необхідних автобусів на лінію виходять 140 та 45 тролейбусів із необхідних 57, люди звільняються із посади водіїв. Навіть, якщо весь транспорт буде справним, всерівно буде проблемна ситуція стосовно кадрів – водії перепрацьовують та відмовляються працювати за ту заробітну плату, яку їм виплачують сьогодні.

 

Аби забезпечити безперебійну роботу, наявність достатньої кількості водіїв з гідною заробтіною платою були переглянуті розрахунки вартості проїзду. Для цього є всі підстави, – зазначив Ігор Мединський.

 

Підвищення тарифів на проїзд у транспорті Тернополя – необхідний крок, аби врятувати громадський пасажирський транспорт. Технічний стан транспорту потребує оновлення, автобуси і тролейбуси потребують підготовки до зимового періоду, – додає посадовець.

 

Ще однією проблемою, яка існує при роботі електротранспорту – це процедура оплати самого проїзду. А саме, у деяких тролейбусах, які мають більший салон, кондуктори фізично не встигають пройти від початку до кінця тролейбуса, аби зібрати кошти за проїзд. Відтак, багато пасажирів їдуть задарма.

 

Створення транспортої компанії. Так, ми оголосили конкурс, мали бути 40 автобусів, але коли побачили, що коштів не вистачає – ми зупинилися, – зазначив Ігор Мединський. Я зацікавлений, щоб були інвестори, які б закупили нові тролейбуси, автобуси, надали якісні послуги з перевезення пасажирів. Дев’ять маршрутів у Тернополі повністю зняли з лінії, зокрема, №24,30,31,10. З одних маршрутів знімаємо і ставимо на інші – там, де багато людей і їм необхідно доїхати у час пік на роботу, – каже начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради.

 

У своїй сфері я бачу, що все ж таки потрібно створити умови, які б вирівняли цю ситуацію з перевезення пасажирів, чи то новий інвестор, чи то інші шляхи, але вони необхідні, – каже Ігор Мединський.

 

Якщо зараз не сплатити субвенцію по пільгових перевезеннях – 50%, то прийде зима і транспорт може зупинитися. На один тролейбус зараз закупили одне колесо, якщо говорити про підготовку до зими. А це – безпека пасажирів. Пасажиропотік значно знизився, але тих людей, які все ж користуються громадським транспортом, потрібно перевозити безпечно за будь-яких умов, – каже Ігор Мединський: “Я змушений піти на цей крок, підвищення тарифів, адже мушу бути далекоглядним. Я буду все робити для того, аби люди, які є соціально незахищеними, мали можливість користуватися своїми пільгами”.

 

Весь транспорт на сьогодні має автоцивілки. Тобто, якщо водії цього транспорту порушили правила дорожнього руху і спричинили пошкодження, то страхова компанія виплачує всі збитки, – каже Ігор Мединський. Також посадовець звернувся до водіїв приватного транспорту, давати можливість керманичам громадського транспорту нормально під’їжджати до зупинок та рушати з місця. Дати можливість водієві чи то маршрутки, чи то тролейбуса безпечно працювати, адже у салоні його транспорту велика кількість людей. Бути толерантними.

 

Вдень перевізники  перевозять 180 тисяч пасажирів. Практично більшість із них певним чином впливає на водія, адже люди роздратовані, у кожного свої проблеми чи то вдома, чи на роботі, які вони “виливають” на керманичів громадського транспорту. Потрібно бути терпимими, – каже один з представників тернопільських перевізників.

 

Зараз водії працюють, згідно з законодавством, робочі години не перевищують встановлених норм. На лінію виходять 14 автобусів із 20. Водії “недовозять” по 100 гривень з маршруту через відсутність необхідної кількості пасажирів у вихідні дні. Водії відмовляються виїжджати на певні маршрути, зокрема, маршрут №3. Якщо люди не ввійдуть у наше становище, – каже перевізник, – мені доведеться припинити надання послуг з перевезення. Адже, якщо немає прибутку, то для чого мені цим займатися, – зазначив він.

 

Всі побажання та звернення, які сьогодні були озвучені під час сьогоднішнього обговорення, передадуть на розгляд міському голові Тернополя. Згодом, на основі цієї інформації будуть прийняті відповідні рішення стосовно підвищення або не підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті Тернополя.

 

Людмила Маліброда

 

 

 

 

Попередня стаття

На об’їзній Тернополя затор через ДТП. Легківки на узбіччі (ФОТО)

Наступна стаття

Учні початкових класів Тернополя біжать заради тих, то не може (Відео)

Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

© МедіаТОР Усі права дотримано. Згідно статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства", інформація, яку публікує сайт mediator.te.ua, є власністю ТОВ “Інформаційне агентство “МедіаТОР”

Під час цитування інформації посилання на МедіаТОР обов'язкове. Допускається цитування матеріалів сайту mediator.te.ua без отримання попередньої згоди, але в обсязі не більше одного абзацу та з обов’язковим прямим, відкритим для пошукових систем гіперпосиланням mediator.te.ua не нижче, ніж у другому абзаці тексту.