Придбання та розмитнення євроавтівок: українців просять підтримати петицію

Фото з відкритих джерел

Фото з відкритих джерел
Петицію із проханням підтримати законопроекти No 5561 та No5562 розмістив на сайті Офіційного представництва Президента України 23 березня Марко Федоренко. Автор документу, зокрема, зазначив:
– У той час, коли Україна переживає економічний занепад, та фактичну відсутність виробництва доступних “українських” автомобілів, виготовлення та продаж яких українські автовиробники так і не спромоглись запровадити, в Україні діють необґрунтовані обмеження на імпорт вживаних автомобілів, а саме:
– дата випуску автомобіля, що ввозиться з метою розмитнення, має бути не раніше 01.01.2010 р. з екологічною нормою викидів відпрацьованих газів ЄВРО-5;
– одне авто на одну людину, з забороною продавати протягом року;
– автомобіль має бути ввезений особисто.
Разом з тим, у Верховній Раді України вже зареєстровано Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів” щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів No 5561 та Проект Закону “Про внесення змін до розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів” No5562, які покликані вдосконалити чинне законодавство України, привести його у відповідність до європейського, з урахуванням соціально-економічних потреб суспільства, стану економіки та автомобільного ринку, а також матеріального становища громадян України.
Законопроекти No5561 та No5562 були розроблені з метою вирішити рядпроблем, а саме:
– збільшення доходу бюджету за рахунок додаткових надходжень від митних платежів за рахунок прогнозованого ввезення близько 1 мільйона авто на рік, який базується на прикладі Польщі;
– вирішення проблеми з власниками автомобілів на іноземній реєстрації. Громадяни, які придбали таке авто, зможуть розмитнити та поставити його на український облік, що призведе до додаткових надходжень до бюджету (за різними даними, таких авто в Україні налічується від 700 тисяч до 2 мільйонів);
– збільшення доходу від акцизу на пальне, що дозволить здійснювати ремонт та розбудову доріг та інфраструктури;
– розвиток підприємств, зокрема – станцій технічного обслуговування, ринку автомобільних запчастин, тощо. Це дозволить збільшити дохід за рахунок прямих податків до бюджету та забезпечити нові робочі місця;
– адаптування та наближення українського законодавства до законодавства європейських країн, таких як Польща, Словаччина, країни Балтики; 
– поступове оновлення автопарку відповідно до можливостей та доходів громадян (за існуючою статистикою зараз кожний 4-й автомобіль в Україні виготовлений до 1990 року). В той же час оновлення автопарку призведе до підвищення безпеки громадян у разі ДТП;
– покращення екологічного стану в країні за рахунок оновлення автопарку;
– зменшення рівня використання різноманітних тіньових схем у сфері користування автомобілями; 
– надання змоги купити автомобіль громадянам, які особливо потребують індивідуального транспортного засобу: інвалідам та сім’ям з дітьми-інвалідами, багатодітнім сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу, селянам, учасникам АТО та іншим.
Треба звернути увагу на те, що на території деяких західних та центральних областей України неодноразово проводилися акції протестів поблизу міжнародних автомобільних пунктів пропусків, перекривався рух транспорту на автомагістралях, проводилися мітинги власників автомобілів із іноземною реєстрацією. Метою цих акцій, у першу чергу, є вирішення критичної проблеми з порушенням законодавства зі сторони митників, але кінцева мета – це впровадження адекватних вимог та податкових ставок щодо розмитнення вживаних транспортних засобів.
Але в той же час дії окремих вищих державних органів країни та їх посадових осіб збурюють населення та підштовхують його до нових акцій протесту. Остання акція відбулася 24 – 25 травня 2017 р. проти погодження Комітетом з питань податкової та митної політики Верховної Ради України Проекту Закону “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо єдиного збору, який справляється у пунктах пропуску через державний кордон України” No4932 від 08.07.2016.
Також хочемо повідомити, що 24 травня 2017 року на засіданні Комітету з питань євроінтеграції законопроекти No5561 та No5562 отримали позитивні висновки. І це є ще одним офіційним підтвердженням того, що на території країн ЄС немає обмежень щодо імпорту вживаних автомобілів, а отже – що ЄС ніколи не вимагав від України впровадження обмежень на імпорт вживаних автомобілів ані за роком виготовлення, ані за екологічними нормами викидів.
Отже, враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян» ПРОШУ:
— висловити свою підтримку Законопроектів No5561 та No5562;
— направити звернення від імені Президента України до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України з вимогою зняти соціальну напругу шляхом невідкладного внесення змін до чинного законодавства України в частині прийняття законопроектів No5561 і No5562, що дозволить сформувати цивілізований ринок вживаних автомобілів в Україні, збільшити надходження до бюджету та вирішити проблему автомобілізації громадян”, – зазначив у петиції Марко Федоренко.
На сьогодні петицію підтримали 59 людей із 25 тисяч необхідних.  До кінця голосування залишилося 88 днів.  Для того, щоб підтримати петицію, необхідно натиснути Тут.
Попередня стаття

Вербові гілки тернополяни декорують навіть пір’ям (Відео)

Наступна стаття

Сьогодні і завтра у Тернополі працюватиме «Гаряча лінія» з соціальних питань

One Comment

    Avatar
  • порошенко сам не зацікавлений у цьому законі, а його ср….ко лизи і злодії тим більше.

Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

© МедіаТОР Усі права дотримано. Згідно статті 26 Закону України "Про інформаційні агентства", інформація, яку публікує сайт mediator.te.ua, є власністю ТОВ “Інформаційне агентство “МедіаТОР”

Під час цитування інформації посилання на МедіаТОР обов'язкове. Допускається цитування матеріалів сайту mediator.te.ua без отримання попередньої згоди, але в обсязі не більше одного абзацу та з обов’язковим прямим, відкритим для пошукових систем гіперпосиланням mediator.te.ua не нижче, ніж у другому абзаці тексту.