Нещодавно журналісти Перше інтернет-телебачення Тернопільщини «МедіаТОР» зняли сюжет про “потяг виживання”. Аби доїхати на дачу, пасажири тісняться у переповнених вагонах. Частина у потяг таки не поміщаються, обурюються та вимагають вплинути на ситуацію місцевих чиновників та керівництво депо.
Сьогодні знімальна група МедіаТОРа поспілкувалася з начальником моторвагонного депо Тернопіль Андрієм Поважним. Чоловік каже, через резонанс у напрямку до Ходорова таки дочіплять два вагони.
– Щоб дочіпити хоча б два вагони нам треба зняти їх з львівського напрямку. Відтак готуємо їх дати у напрямку Ходорова. На Ланівці і Заліщити поки що такої змоги нема. Є проблема з ремонтом, чекаємо колісних пар, – каже Андрій Васильович.
В Україні немає заводів, які б займалися ремонтом дизельних поїздів.
– Закритий Конотопський завод. Востаннє там капітально ремонтували потяг ще у 2007 році. Сьогодні на це йде дуже багато часу. На тендерах визначається хто за яку суму зможе це зробити.
Також є проблема з пільговикам. За їхній проїзд нікому платити.
– Навіть якщо пасажир – пільговик, у касі він повинен взяти нульовий квиток. Так ми будемо бачити реальну картину пасажиропотоку. А ще районні ради повинні повертати кошти за пільгове перевезення. Сьогодні ми маємо таку спрівпрацю лише з Тернополем, Борщівським та Гусятинськи районами. Хочу сказати, що пасажирські приміські перевезення це збитковий транспорт. Якщо ми затратили на дизель-поїзд гривню, то заробили 14 копійок, – підсумовує Андрій Поважний.