Хворих на коронавірус, у яких немає сімейного лікаря, мають забезпечити медпрацівником, який буде консультувати їх протягом хвороби. Щоб отримати таку допомогу, треба звернутися на “гарячу” лінію МОЗ.
Про це розповів міністр охорони здоров’я Максим Степанов на брифінгу 16 листопада, – пише Суспільне.
Степанов розповів, що після того, як захворів на коронавірус, виникла потреба підписати декларацію з сімейним лікарем, але наразі зробити це онлайн немає можливості.
“Я зателефонував на “гарячу” лінію Міністерства охорони здоров’я, наш контакт-центр, тому що у мене немає сімейного лікаря. У цьому не було потреби до COVID-19, тому що у мене дружина – лікар, доктор медичних наук. У нашої родини не було потреби у лікарі. Але COVID усе змінює. Я зателефонував на “гарячу” лінію, щоб мені надали можливість підписати декларацію з сімейним лікарем або в інший спосіб надали допомогу”, – сказав він.
За словами міністра, після першої розмови з представником контакт-центру він зрозумів, що потрібно якнайшвидше знайти можливість підписувати декларації з сімейними лікарями онлайн або іншим чином допомагати хворим на коронавірус, у яких немає свого лікаря.
“Я дав завдання своїм заступникам, щоб вони пропрацювали це питання. Я впевнений, що ми знайдемо рішення. Або це буде онлайн декларація. Або, якщо немає сімейного лікаря і не буде знайдено можливість, як підписувати декларацію онлайн, то будь-який пацієнт повинен бути забезпечений медичною допомогою, медичним працівником, який буде вести його протягом хвороби на COVID-19”, – уточнив очільник МОЗ.
Степанов уточнив, що саме так було в його ситуації. Йому надали телефон лікаря, який порадив, як лікуватися від коронавірусу.