Проект “Територія розвитку”.
За якими тенденціями розвивається сучасний бізнес і як українцям стати вільними і багатими, обговорювали успішні світові лідери ринку, відомі бізнесмени та політики на Міжнародній конференції «Індивідуальне підприємництво: нові драйвери зростання», яка відбулася у Києві. Такий захід в Україні проводять вперше. Його відвідали понад три сотні гостей.
Аби ознайомити українців з новітніми тенденціями торгівлі, на конференцію приїхав голова Світової федерації асоціації прямого продажу Магнус Бреннстром. Чоловік зазначив, новітні технології змінюють і світ торгівлі.
– В майбутньому люди не будуть ходити по магазинах. Вони будуть заходити в Інтернет. Важливу роль гратимуть ціна і рекомендація інших покупців. Прямі продажі – це відповідь на питання, яких у покупців багато, – вважає Магнус Бреннстром.
Підприємництво – це майбутнє економіки, зазначає виконавчий директор Світової федерації асоціацій прямого продажу Тамуна Габілая. Сьогодні більшість людей воліють розпоряджатись своїм часом і працювати на себе. Тож радить не боятись робити перший крок, адже індустрія прямих продажів не потребує стартового капіталу чи спеціальної освіти, не має вікових обмежень. Тому почати можуть усі.
Молодь повинна отримати можливість розвиватись у сфері продажів на пільгових умовах, наприклад меншому хоча б у перший рік роботи оподаткуванні, вважає відомий тернопільський підприємець Ірина Демкура. Це допоможе молодим людям залишатись і розвиватись в Україні. Таку позицію підтримала голова Державної регулятивної служби України Ксенія Ляпіна. Каже, прямі продажі один з найефективніших секторів економіки, а майбутнє бізнесу – за індивідуалізмом.
Сфера прямих продажів в Україні лише розвивається, тому для початківців дуже важливо зустрічатись із досвідченими представниками цього бізнесу. Подружжя підприємців Тараса та Ірини Демкур працюють в бізнесі прямих продажів понад 20 років, 10 років входять в раду засновників компанії “Амвей”, мають міжнародний бізнес в 18 країнах світу та десятки тисяч партнерів в різних країнах. Самоосвіта, кажуть, один з найважливіших чинників бізнесу. Тому підкреслюють на таких конференціях є в кого і є чому навчитися.
А вчитись молоді потрібно за новини матеріалами, саме тому досвідчений бізнесмен, Віце-президент Міжнародної торгівельної палати Тарас Демкура нещодавно захистив кандидатську дисертацію на тему «Мережевий маркетинг».
– Індустрія набирає неабиякого розмаху. На цій конференції за участю топ-керівників світової організації прямого продажу, європейських керівників вирішується питання зайнятості населення, особливо молоді. Ми доводимо, що можна без фінансового ризику започаткувати свою власну справу тут, в Україні, – каже Тарас Демкура.
Міжнародний експерти підсумовують: нині важливо аби компанії, які займаються прямими продажами об’єднувались. Бо проблеми сіткового маркетингу легше вирішувати спільно.
Панельні дискусії за участю відомих спікерів проходили емоційно. Хол «Чемпіонів» в національному спортивному комплексі «Олімпійський» був переповнений. Відвідувачі відзначили, почули багато цікавого. Зважаючи на схвальні відгуки відвідувачів конференції, організатори пообіцяли подібні заходи робити частіше.