Живу соціальними мережами , живу в соціальних мережах. Так про свої уподобання розповідає засновниця мережі «ЄСвоє» Олександра Струмчинська. Дівчина протягом останніх двох років активно займається маркетингом у соціальних мережах, а її клієнтами є власники відомих брендів та зірки шо-бізнесу.
Що таке SMM Олесандра розповідає і тернополянам. Її тренінги відвідують десятки підприємців, блогерів та маркетологів, які хочуть генерувати більше клієнтів із Facebook та Instagram. Заходи організовує спільно з Marketing HUB.
– Реклама рушійна сила будь-якого бізнесу. Сьогодні найбільш ефективною є реклама у соціальних мережах. Та що найважливіше, аби розвивати власний продукт – не потрібно вкладати шалені суми коштів. Варто лише правильно налаштувати рекламний кабінет у соцмережах, – каже Олександра Струмчинська.
Також, аби рекламна кампанія принесла бажаний результат потрібно добре знати свою аудиторію.
– Важливо знаки, якій аудиторії цікава ваша продукція чи послуги, які ви надаєте. Відповідно до аудиторії і варто налаштовувати рекламний кабінет. Наприклад косметика найкраще продається у суботу ввечері, – продовжує Олександра.
Про цілі реклами, рекламну компанію та роботу з аудиторією Олександра продовжує розповідати на своїх тренінгах. Подібний відбудеться у Тернополі наприкінці березня.