Перелік електронних сервісів, якими можуть скористатися тернополяни збільшується. Нещодавно Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. Сервіс надається для користувачів веб-порталу, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Через Веб-портал Пенсійного фонду України можна отримати такі електронні документи з QR-кодом:
- довідку про доходи пенсіонера для визначення субсидій (містить дані про розмір пенсії без урахування окремих видів виплат)
- довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначення пенсії)
- індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками)
- витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати;
- дані про набутий страховий стаж;
- відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
- відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи;
- відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).
Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у Центрі надання адміністративних послуг, посольствах та консульських установах, пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби тощо.
Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України у розділі “Верифікація виданих документів” http:portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirn (інструкція додається).
Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.
Зазначимо, у Тернополі уже функціонує більше 15 електронних сервісів та порталів, які допомагають жителям міста записатися на прийом до лікаря он-лайн, повідомляти про міські проблеми, слідкувати за рухом міського громадського транспорту, а також оплачувати комунальні послуги. Повідомляє прес-служба Тернопільської міської ради.
підготувала Людмила Маліброда